donderdag 17 januari 2013

Haken

Ik blijf druk met haken. Heb nog een aantal opdrachten staan, dus kan nog vooruit. Gisteren kwam mijn vriendin Ingeborg 2 mutsen ophalen die ik voor haar en haar zus heb gemaakt.
Ook heb ik nog 2 konijntjes gehaakt als kraamkadootje. Leuk met een rammelbal erin.
Verder ben ik druk met voorbereidingen voor 2 speciale dagen die ik organiseer. In het verleden hadden we een paar keer per jaar een scrapdag en een kaartenmaakdag. Door mijn ziekte heb ik dat 2 jaar lang niet kunnen doen. Maar het gaat nu weer beginnen en wel op 9 maart de Make-a-card Day en op 6 april de Crop in het Oosten. Beide dagen zullen plaatsvinden in Holten. De opbrengsten komen ten goede van Alpe d'Huzes: http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/acties/nicovalk/nico-valk/ Ik ga weer gauw verder. Druk, druk, druk. Groetjes, Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten