zondag 5 februari 2012

Eindelijk

Eindelijk weer een teken van leven van mij. Heb niet stilgezeten hoor, maar heb gewoon nog niet veel energie. Waar ik me de laatste tijd veel mee bezig heb gehouden is haken. Mijn man, Nico, gaat in juni de Alpe d'Huez beklimmen voor het WKF. Zie http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/nicovalk1/nico-valk. Als je hieraan mee doet is het de bedoeling zoveel mogelijk geld bij elkaar te brengen via sponsoren. Daarvoor ben ik nu druk met het haken van sleutel/tashangers. Heb er aardig wat verkocht en er lopen ook nog diverse bestellingen.





Wat ook erg leuk is, is dit lieve tasje.

Nu ben ik met nog andere modelletjes bezig. Een lekker werkje als je op de bank hangt.
Maar er wordt ook nog gescrapt hoor. Zal straks wat foto's plaatsen van voorbeelden voor workshops.

Tot later
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten